Nová funkce v zákaznické administraci pro změnu ověření domény
(25. 11. 2020) Rádi vám ulehčujeme práci a urychlujeme pro vás proces získání certifikátu. V zákaznické administraci proto najdete novou funkci pro změnu způsobu doménového ověření.
Před vystavením každého typu SSL/TLS certifikátu je pro potřeby certifikační autority nutné potvrdit doménu v objednávce uvedenou. Toto potvrzení lze provést třemi způsoby: e-mailem zaslaným na danou doménu, nahráním souboru na FTP, nebo nastavením DNS záznamu.
Způsob ověření si zvolíte při objednávání certifikátu; nově jej však můžete ve fázi jeho zažádání u certifikační autority i sami změnit. Pokud zjistíte, že pro vás zvolená metoda není možná (například kvůli komplikovanému nastavení u webhostingu), nebo že byste jiný typ ověření mohli realizovat snáze a rychleji, je změna více než snadná. Stačí se přihlásit do svého zákaznického účtu a v detailu objednávky si způsob ověření změnit. Při změně na FTP či DNS samozřejmě obdržíte i pro ověření nutné údaje. Již se tedy nemusíte obracet na zákaznickou podporu jako dříve a přerušovat svou práci; změna validace plynulost získání certifikátu nijak nenaruší.
Věříme, že vás tato nová autonomní funkce potěší.