DigiCert Common Mark Certificate (CMC) Objednat

Certifikáty Common Mark Certificate, které vydává certifikační autorita DigiCert, slouží k zobrazení symbolu odesílatele e-mailové zprávy a jeho lepší identifikaci. Díky této technologii příjemce vašeho e-mailu uvidí logo vaší společnosti ještě dříve, než samotnou zprávu otevře. Díky CMC můžeme zvýšit efektivitu své komunikace se zákazníky a důsledně je chránit proti phishingu.

Doporučené použití certifikátu

Certifikát DigiCert Common Mark Certificate je vhodný pro společnosti, které komunikují se svými zákazníky přes e-mail. Vydává se pro domény, které jsou používány pro odesílání pošty.

Příjemci se zobrazí u zprávy logo odesilatele a může se spolehnout na to, že původ zprávy je pravý. CMC certifikát je tedy vhodný nejen pro marketing, ale také jako ochrana zákazníků před podvodnými a podvrženými e-maily.

Nasazení CMC certifikátů doporučujeme zejména bankám a finančním institucím, ale také společnostem, jejichž zákazníci se stali či mohou stát terčem phishingového útoku. CMC certifikát by měla zvážit každá společnost, která to s komunikací směrem ke klientům myslí vážně.

Ceník DigiCert CMC certifikátu

Certifikát Common Mark Certificate podporuje až 250 FQDN SANů (DNS jména), kterými můžete za příplatek rozšířit certifikát.

Jednoletý

24 900 Kč
  • Cena při koupi od CA: 1104 €
  • Ušetříte proti nákupu od CA
  •  

Rozšíření

+ 1x doména (FQDN): 24 900 Kč

+ 1x Wildcard: nelze použít

Objednat

Objednávka na více let

Při objednání na více let ušetříte! Certifikát můžete objednat až na 3 roky. Každý rok dostanete navazující jednoletý certifikát.

  • Ušetříte čas. Jedna objednávka a platba = méně administrativy.
  • Čím delší platnost objednávky, tím vyšší úspora díky snižující se roční ceně.
  • Navazující jednoletý certifikát dostanete automaticky a včas, jen ho vyměníte.
Zjistit více

Ceny uvedené bez DPH.

Zobrazení loga v e-mailovém klientovi

Certifikáty Common Mark (CMC) a Vertified Mark (VMC) umožňují společnostem zobrazit své logo (brand) vedle pole „odesílatel“ v e-mailových klientech – příjemce ho vidí ještě před otevřením zprávy. CMC k tomu využívají technologii známou jako Brand Indicators for Message Identification (BIMI).

VMC certifikát v sobě nese logo odesilatele, které má chráněné ochrannou známkou. Použití CMC certifikátu vám přinese lepší čtenost zpráv, ale je také efektivním nástrojem v boji proti phishingu.

Zobrazení loga majitele CMC certifikátu v e-mailovém klientovi

FAQ - nejčastější dotazy

Certifikát VMC je lépe ověřený, vyžaduje po žadateli doložení trademarku na logo, které má být v certifikátu uvedeno. Trademark musí být registrovaný u EUIPO, či jiné uznané kanceláře (viz informace k získání VMC).
CMC certifikát ochrannou známku nevyžaduje a může ho získat více žadatelů. Stačí doložit, že logo či symbol používáte více než rok a pak ho můžete v certifikátu mít uveden.

Ve službě Gmail zobrazují logo odesilatele oba certifikáty, VMC zobrazuje navíc modrý symbol ✔, že byl vlastník certifikátu ověřen. Je to dodatečný symbol důvěryhodnosti.

Aby se zobrazilo logo z CMC certifikátu u zprávy daného odesilatele, musí poskytovatel služby podporovat BIMI. Aktuální seznam poskytovatelů podporujících BIMI najdete vždy v tomto přehledu.

Podpora CMC (BIMI) u služeb se postupně rozšiřuje a podporují ho tito poskytovatelé služeb:
  • Apple (od podzimu 2022)
  • Google - Gmail a Workspace
  • Fastmail
  • Yahoo!
  • ZONER

Ostatní velcí poskytovatelé (včetně Seznam.cz) podporu CMC chystají. Pouze Microsoft zatím mlčí a ve svých produktech CMC zatím nepodporuje.

Pro získání CMC certifikátu a použití určitého loga v e-mailových službách nepotřebujete mít ochrannou známku na tento grafický prvek. Stačí doložit, že logo použiváte delší dobu. Dále musíte mít na doméně, která e-maily odesílá, zapnutý DMARC s pravidlem “p=quarantine” či “p=reject”.