Správa zákaznického účtu SSLmarket
Zákaznická administrace SSLmarketu slouží pro evidenci objednávek a vydaných SSL/TLS certifikátů, pro jejich správu a související úkony. Najdete zde kompletní informace o certifikátu, přehled řešených objednávek i expirujících certifikátů. Váš certifikát si zde můžete i stáhnout. V tomto článku naleznete základní nápovědu k práci na účtu SSLmarketu.
Přihlášení do zákaznického účtu a nastavení
Přihlášení do administrace
Přihlášení do administrace sslmarket probíhá na adrese sslmarket.cz a sslmarket.sk dle pobočky, na které byl váš účet vytvořen. Pokud se nemůžete na sslmarket přihlásit, je možné, že se přihlašujete na špatné pobočce. Účty jsou pro českou a slovenskou pobočku rozdělené z fakturačních důvodů. Pokud jste zapomněli své heslo, můžete si nechat poslat nové. Pokud neznáte své přihlašovací ID (zákaznické číslo) či e-mailovou adresu, neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.
Správa účtu - úprava údajů
V případě, že potřebujete změnit nebo upravit údaje na zákaznickém účtu, klikněte na Nastavení účtu v horní liště zákaznické administrace. Kliknutím na ikonu tužky vyvoláte dialog úpravy fakturačních nebo osobních údajů. Po úpravě klikněte na Uložit a zaneste do systému upravené informace.
Nastavení e-mailové komunikace
V horní liště, v sekci Zasílání zpráv můžete nastavit zasílání upozornění ze systému SSLmarket. Důležité je zasílání informací o expiraci certifikátu. Tuto informaci můžete nechat zasílat na autorizační a technický kontakt uvedený v objednávce certifikátu. Autorizační kontakt je zpravidla osoba, která byla v objednávce certifikátu uvedena jako zaměstnanec firmy určený pro telefonické ověření autoritou. Technický kontakt je osoba, která obdržela certifikát e-mailem.
Pokud nechcete, aby váš zákazník obdržel zprávu o expiraci od SSLmarketu, můžete vypnout zaslání informace o expiraci autorizačnímu kontaktu.
Seznam a správa objednávek
Na úvodní straně vaší administrace (Přehled), v odstavci Objednávky jsou zobrazeny aktuálně řešené objednávky SSL certifikátů a jejich aktuální stav. Po dokončení jsou objednávky přesunuty do odstavce Aktivní certifikáty, kde naleznete všechny aktuálně platné certifikáty. V sekci Nezaplacené výzvy se nachází nezaplacené a zatím nezpracovávané objednávky. Kliknutím na ikonu lupy se dostanete do detailu objednávky.
Vložení veřejného klíče (CSR)
Po objednání certifikátu je třeba vytvořit veřejný klíč (CSR request) pro certifikační autoritu, která na jeho základě vygeneruje nový certifikát. Veřejný klíč (CSR request) můžete vložit v detailu objednávky po kliknutí na Vložit CSR. Po jeho vložení uvidíte v něm obsažené informace. Všechny CSR requesty pro TLS/SSL certifikáty musí mít bitovou hloubku nejméně 2048 bitů, pro Code Signing certifikáty 3072 bitů. Pokud nemáte možnost vytvořit CSR na svém serveru či jej získat od vašeho hostingu, je vám k dispozici náš nástroj Vygenerovat CSR. Pokud je certifikát na našem serveru, zajistíme související technické úkony včetně instalace na server.
Pokud po vložení systém hlásí chybu CSR, kontaktujte zákaznickou podporu. Nejčastěji se jedná o rozpor v názvu objednávané domény a domény v CSR (Common name), nebo o překlep v názvu žadatele (organizace) v CSR a v objednávce.Jak na prodloužení (renew)
Po přihlášení do administrace SSLmarket uvidíte na úvodní straně odstavec Expirující ceritifikáty. Kliknutím na symbol lupy si otevřete detail certifikátu a pomocí tlačítka Prodloužit vytvoříte objednávku Renew. Stačí zkontrolovat a případně upravit údaje minulé objednávky a prodloužení potvrdit.
Možnosti platby
V odstavci Nezaplacené výzvy si kliknutím na konkrétní objednávku vyberete požadovaný způsob její platby. Pro urychlení objednávky certifikátu doporučujeme využít online platbu kartou nebo PayPalem. Při použití obou možností je platba přijatá okamžitě a certifikáty s ověřením domény (DV) můžete mít vystaveny během několika minut. Rozhodnete-li se pro platbu online, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu. Po potvrzení platby se dostanete zpět do administrace SSLmarket a uvidíte, zdali byla platba úspěšná. Samozřejmě máte k dispozici i platební detaily pro platbu převodem.
Správa aktivních certifikátů
Možnost stažení certifikátu z administrace
Vystavený certifikát vám pošleme e-mailem, takže nemusíte nikde nic hledat. Certifikát je zaslán v textové formě a je zakódován ve formátu Base64. Váš certifikát si však můžete pohodlně stáhnout i z naší administrace v detailu certifikátu.
Možnost znovuvystavení certifikátu a vytvoření PFX
Funkcí Vydat certifikát znovu (Reissue) si zažádáte o bezplatné přegenerování vašeho certifikátu se stávajícími klíči. Případně můžete nabízený původní CSR smazat a vložit nový z vašeho serveru. Chcete-li si nový pár klíčů vytvořit u nás, využijte Vydat znovu s vytvořením privátního klíče. V Akcích s certifikátem si rovněž můžete Stáhnout certifikát v PFX. Potřebujete pouze vložit privátní klíč certifikátu a zadat heslo.Možnost otestování správnosti instalace
Správná instalace certifikátu je klíčem k jeho důvěryhodnosti pro vaše návštěvníky. Možnost instalaci zkontrolovat naleznete v detailu objednávky, v odstavci Akce s certifikátem. Kliknutím na odkaz Otestovat SSL/TLS se dostanete na stránku s testem, kde můžete správnost instalace otestovat.
Pokud budou na serveru chybět Intermediate certifikáty, nebude certifikát pro návštěvníky důvěryhodný a bude zobrazovat bezpečnostní varování.
Autorizovaný požadavek na zákaznickou podporu
Pokud nám potřebujete cokoliv sdělit nebo máte otázky, neváhejte využít odkaz Podpora v horní liště administrace. Najdete zde možnost pro odeslání autorizovaného požadavku či kontaktního formuláře.
V případě potřeby neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám pomůže s výběrem certifikátu a jakýmkoliv dotazem.
Mrzí nás, že jste zde nenašli potřebné.
Pomůžete nám článek vylepšit? Napiště nám, co jste zde očekávali a nedozvěděli se.